Nekad New server - Comp server

Status
Den här tråden är låst
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Username: Hampe

Category
New server

Short suggestion description
Comp server

Description
Jag skulle vilja ge ett förslag om en typ comp server fast !ws och !knife som man kan joina och lämna när som helst
Vad menar du med "en typ comp server fast !ws och !knife som man kan joina och lämna när som helst"?

Förstår inte riktigt vad som är förslaget. Vad för typ av server föreslår du? Det är viktigt att vara tydlig med förslaget, annars blir det svårt för oss att tycka till!
 

Hampe

Medlem
Vad menar du med "en typ comp server fast !ws och !knife som man kan joina och lämna när som helst"?

Förstår inte riktigt vad som är förslaget. Vad för typ av server föreslår du? Det är viktigt att vara tydlig med förslaget, annars blir det svårt för oss att tycka till!
5 v 5 med !ws och !knife alltså
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
5 v 5 med !ws och !knife alltså
Okej, men alla våra servrar har dessa commands för skins. Så vad du föreslår är med andra ord en server som motsvarar när man köar till Casual fast det är högst 5v5 som i matchmaking.

Jag är inte helt bekant med hur en sådan server är uppsatt och undrar mest om det hänger på att väldigt många spelar aktivt på en sådan server för att det ska fungera?
 

Hampe

Medlem
Okej, men alla våra servrar har dessa commands för skins. Så vad du föreslår är med andra ord en server som motsvarar när man köar till Casual fast det är högst 5v5 som i matchmaking.

Jag är inte helt bekant med hur en sådan server är uppsatt och undrar mest om det hänger på att väldigt många spelar aktivt på en sådan server för att det ska fungera?
aa precis så och det är ju det det måste ju vara spelare inte för att andra ska köra med det kan ju vara kul om man inte orkar köra en comp så kan man ju gå in där liksom
 
  • Gilla
Reaktioner: Vincnt
Status
Den här tråden är låst