Denied Admin Application - Dr.Russo

Status
The thread is locked

Dr.Russo

VIP Member
Username: Dr.Russo

Nickname
Dr.Russo

Steam Profile URL

Discord tag
𝓓𝓻.𝓡𝓾𝓼𝓼𝓸 ◢◤#0822

Which server are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Jag har lirat CS i snart 6 år.

Have you been banned or punished on our servers?
Nope aldrig.

Information about you
Tja mitt namn är Tim! jag är en kille på 16 år som gillar att spela datorspel, mestadels CS:GO men jag spelar också andra spel som FiveM. Jag spelar oftast hela dagen efter skolan om jag inte är på gymmet eller hänger med polare. Vanligt vis kör jag klonken dagligen i ca en timme innan jag går över till Esportal och gibbar lite med polarna. Jag kan snacka Engelska, Svenska och lite tyska. Jag är väldigt i intresserad Teknik och kodning.

Do you have any admin experience?
Yes! Jag var Admin på klonken för ungefär 1år sedan men jag tog en paus från datorn, Men nu är jag tillbaka och spelar Klonken flera timmar dagligen.

Qualities that make you a good administrator
Jag har alltid varit en rättvis person som behandlar alla lika. Jag är väldigt non-toxic spelare, jag skriker eller blir aldrig sur på någon. Jag har också rätt lätt att se om någon fuskar då jag har spelar i många år. Jag hade alltid sätt till att ha bevis innan jag bannar eller straffar någon. Är väldigt aktiv och känner de flesta på retakes.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag skulle vara riktigt aktiv och hjälpa till på serverna om det skulle komma reports. Jag kan redan allt som görs som admin på klonken och behöver inte tid att lära mig. Jag är också väldigt lugn och hejar oftast på andra.

Something else you would like to add?
Jag vill gärna hjälpa detta community växa så mycket som möjligt.
Btw Mitt namn är unnamed på serverna och inte Dr.Russo.

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP Member
Kul att du är intresserad av att komma tillbaka till teamet!

Det som starkt talar emot att ta in dig är att du dels gick från att vara aktiv till helt inaktiv så fort vi tog in dig som admin förra gången. Vi fick aldrig någon förklaring till din plötsliga inaktivitet. Ett år senare bestämmer du dig för att ansöka igen och du har fortfarande noll aktivitet på discorden. Du verkar dessutom nyss ha kommit tillbaka till communityn, åtminstone på forumet.

Jag kan inte ge något +rep då det känns som att du kommer försvinna under jorden igen... :confused:

Dr.Russo

VIP Member
Kul att du är intresserad av att komma tillbaka till teamet!

Det som starkt talar emot att ta in dig är att du dels gick från att vara aktiv till helt inaktiv så fort vi tog in dig som admin förra gången. Vi fick aldrig någon förklaring till din plötsliga inaktivitet. Ett år senare bestämmer du dig för att ansöka igen och du har fortfarande noll aktivitet på discorden. Du verkar dessutom nyss ha kommit tillbaka till communityn, åtminstone på forumet.

Jag kan inte ge något +rep då det känns som att du kommer försvinna under jorden igen... :confused:
VincentJag kan inte ge någon bättre förklaring än att jag totalt tog en paus från datorn, Men jag kan lova dig att jag inte kommer ta någon mer paus. Jag kommer att bli mer aktiv på både discorden och forumet. Jag kommer spela CS en lång tid framöver.

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP Member
Jag kan inte ge någon bättre förklaring än att jag totalt tog en paus från datorn, Men jag kan lova dig att jag inte kommer ta någon mer paus. Jag kommer att bli mer aktiv på både discorden och forumet. Jag kommer spela CS en lång tid framöver.
Dr.RussoOm jag ska vara helt ärlig kan jag inte se dig som admin här. Du blev antagen en gång och försvann utan ett ord. Vill inte slösa tid på personer som inte är motiverade. Nekad.

Status
The thread is locked