Nekad Forum - Make so i can kommentera on players applikationer igen

Status
Den här tråden är låst

ave

Medlem
Username: ave

Category
Forum

Short suggestion description
Make so i can kommentera on players applikationer igen

Description
Jag tycker vi ska kunna se aktiva ansökningar samt kommentera och ge våra åsikter gällande individerna som ansöker. Det är vi spelare som får stå ut med idioterna sen när de blir accepterade, så vi bör få ha något att säga till om. Samt att forumet känns extremt dött nu när man inte kan -reppa någon. Tack för mig
Mvh HeadAdmin ave
 
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
All respekt till att du skickar in förslag. Men jag tycker inte riktigt att detta passar in här då det är inte är upp till er spelare att avgöra huruvida vårt system ska vara internt eller offentligt.

Vi har efter noga övervägande fattat beslutet att ta emot ansökningar på detta sätt och vi har inga planer att förändra det som det ser ut nu.

Vi är långt ifrån ensamma om att ha ett internt system för ansökningar. Vi är däremot måna om att ta in rätt personer och i slutändan avgör vi vilka som ska tas in eller inte oavsett hur många + eller - reps våra spelare hade kunnat tänkas ge.

Vi tror på att detta öppnar upp möjligheten till att fler väljer att ansöka och våra huvudadmins kan diskutera och gemensamt fatta beslut innan vi besvarar en ansökan.
 
Status
Den här tråden är låst