Accepted Admin Application - Axos

Status
The thread is locked

Axos

Trial Serveradmin
VIP Member
Username: Axos

Nickname
Axos

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/id/jehovas

Discord tag
Axos#9061

Which category are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Började spela csgo i början av 2016 någonstans där på mitt andra account. Först var det mycket mg för att det var min vän som sa till mig att börja med minigames servrar så jag började där och sedan börja vi spela mycket mm på faceit.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej, det har jag inte.

Information about you
Hej, jag heter David Jag föddes i Karlstad 2005. Jag bor i ett litet samhälle som heter Kil och där bor jag med mina föräldrar och en liten jobbig lillebror. Jag började 1:an på gymnasiet denna höst och studerar El & Energi, inriktning dator & kommunikationsteknik. På min fritid så brukar jag spendera dom flesta timmarna framför dator skärmen för att jag är väldigt intresserad utav att spela, umgås väldigt mycket med vänner också under min fritid. Lyssnar väldigt mycket på musik och då är det mer utav The Beatles och ABBA som jag lyssnar på för att The Beatles har min pappat lärt mig att lyssna på och ABBA är från min morsa och har hört deras låtar sedan från barndomen och har på det viset börja tycka om deras musik hahaha.

Do you have any admin experience?
Har inte varit admin på någon retake eller någon annan svensk community server. Har varit admin på FiveM servar förut så jag vet lite om adminstration, har testat på att göra lite admin arbeten på en community server för länge sedan och har fått lite experience från det men annars har inte varit admin.

Qualities that make you a good administrator
Jag är väldigt positiv från mig och hjälper gärna till folk som behöver hjälp. Har praoat på ett kaffe som heter Espresso House, där jag bemötte nytt folk hela tiden och fick beröm av min syster för att jag va alltid på ett bra humör och fick en positiv stämning för andra arbetare som gjorde att arbetet drev mycket bättre. Har bemött folk som inte har kunnat bete sig och har vågat tagit det ansvaret och sagt till dom som inte kan bete sig.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är väldigt aktiv fast jag hittade den servern för någon vecka sedan och ska se till så mina timmar byggs på. Tycker om att hjälpa till och är vänlig mot alla spelare som är inne på servern. Vädligt aktiv på discord så folk kan få snabbt hjälp när dom behöver. Jag har det väldigt lätt att skapa relationer med folk som jag aldrig har mött eller pratat med förut, hjälper också till spelare som behöver hjälp inne på servern så mycket jag kan om inte någon admin är inne. Rättare å sagt är jag en person som älskar att hjälpa folk och få bort folk som inte kan bete sig så alla får en bra spel upplevelse.

Something else you would like to add?
Nein, ser ut som att jag fått med det mesta, hoppas ni tycker om den :)

• Like
Reactions: p0isn

p0isn

President
Board Member
Premium
VIP Member
Tack för din ansökan till vårt adminteam!

Vi tycker att du verkar intressant och att du har lagt mer tid på din ansökan än vad många andra gör. Härligt att se!
Om du fortfarande är intresserad av att bli admin på Klonken, ta kontakt med vincent#4531 eller makis#0734 på Discord så diskuterar vi det vidare där! (y)

Markerar din ansökan som "Accepted".

Status
The thread is locked