Denied Admin Application - radiant

Status
The thread is locked

radiant

VIP Member
Username: radiant

Nickname
radiant

Steam Profile URL

Discord tag
radiant.#9999

Which category are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Sen 2015, har haft runt 3 konton och 2 av dom vart scam-tradade + hackat. Men har just nu 1580 timmar på cs:go på mitt main konto som jag kört i typ 1-3 år nu. Spelat mycket totalt i timmar, så har koll på spelet och i allmän het.

Have you been banned or punished on our servers?
Nepp, jag är aldrig varit bannad eller straffad på era servrar.

Information about you
Mitt namn är Liam och jag är 16 och bor i Karlstad. Spelar väldigt mycket och håller på med datorer på min fritid men samt umgås med familj och flickvän. Hänger även med polare på fritiden utöver de andra. Har 3 jobbiga syskon men så äre. Går just 1a året på gymnasiet och går El/Energi och ska välja IT/Nätverk i 2an på ett gymnasium vid namn NTI.

Do you have any admin experience?
Ja, jag har jobbat med server-datorer och server-utveckling. + Även varit Admin på andra spelservrar inte relaterat till CS. Så har koll på server-admin men även moderation. Har koll på tickets, email och likadana saker. Så jag har en del färdigheter inom Server-Admin men även annat med.

Qualities that make you a good administrator
Jag är väldigt samarbetes vänlig, jobbar duktig med annan personal och allmänt trevlig till spelare men även personal. Jag gör allting fullt seriöst samtidigt så lär jag mig av andra med, så gör allting 100% och lägger mycket av min tid på utveckling av servrar och annat inom data. Har väldigt mycket färdigheter vilket gör att jag kan hjälpa er med vissa situationer och annat. Jag tror ni behöver en med mycket färdigheter inom just dessa områden och en som lägger mycket tid och gör saker med kvalité. Många tycker att ja är duktig på det jag gör och kan mycket inom detta.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag har mycket färdigheter inom CS, Utveckling, Moderation & Server-Admins. Jämfört med andra så spenderar jag väldigt mycket tid, samt lär mig av tutorials men även andra personer, som staff på servrar och så vidare. Jag tar väldigt mycket feedback ifrån andra för att veta vad jag behöver förbättra och kanske lägga mindre tid på eller fokusera mycket på. Jag är pratglad, vänlig emot spelare och fokuserar även mycket på spelupplevelse för just spelarna. Det viktigaste för mig är att speluppelvelsen är så bra som möjligt och göra spelarna glada och nöjda. Genom lyssna på förslag, banna fuskare/regelbrytare. Tagit mycket kritik av andra och lärt mig av mina misstag. Jag tror ni skulle behöva en duktig person som mig inom dessa områden.

Something else you would like to add?
Tipsad av en server-admin på Klonken att ansöka hit. :D
Även av kompisar att ansöka hit!

Last edited:
  • Like
Reactions: Axos

Meelb

Member
+rep
En ansökan kan skrivas på många olika sätt. Fortfarande är vissa saker viktigare än andra. Men allt i denna text var viktig bra jobbat

• Like
Reactions: radiant

VincNT

President
Board Member
Premium
VIP Member
Verkar som en trevlig prick, men spelar du ens på våra servrar? Hittar ingen aktivitet på ditt steamid :unsure:

VincNT

President
Board Member
Premium
VIP Member
Tack för din ansökan! Vi har diskuterat din ansökan och har beslutat oss för att neka den då du inte uppfyller våra krav.

För att överhuvudtaget ha en chans att bli serveradmin på Klonken behöver du spendera tid på servrarna, eventuellt rapportera regelbrytare och visa att du är engagerad.

Du är säkert duktig på administrativt arbete, men vi känner inte att vi har fått se något spelintresse från dig och det är trots allt "server"admins vi söker och inte generella administratörer.

Skulle du i framtiden känna dig redo för en adminposition och du uppfyller våra krav, då är du välkommen att ansöka igen.

Status
The thread is locked