Denied Admin Application - Coman

Status
The thread is locked

Coman

VIP Member
Username: Coman

Nickname
Ludde

Steam Profile URL

Discord tag
Coman#0135

Which category are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat cs ett par år nu ungefär. Har aldrig riktigt haft det som mitt "main" spel, eftersom jag började spela det relativt sent till skillnad ifrån vissa andra personer som började extremt mycket tidigare än mig (har för tillfället 500 timmar+ på spelet). Och det har alltid varit andra spel jag har haft större intresse för. Det har alltid varit ett spel som jag bara spelat för att ha kul med vänner då och då. Det är fortfarande det men jag spelar det mer och mer för varje dag som går.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej det har jag inte.

Information about you
Jag heter Ludvig och jag har nyligen fyllt 18. Jag bor i Stockholm och pluggar just nu mitt andra år på gymnasiet. Det händer inte att jag har extremt mycket fritid eftersom jag jobbar och tränar en hel del men när jag väl är hemma sitter jag majoriteten av tiden framför min dator. Har alltid älskat att spela tv spel ända sen jag var liten. Nu på närmaste tiden har CS blivit mer och mer intressant för mig, dels för att fler av mina vänner spelar spelet men sen själv eftersom jag känner att jag faktiskt börjar blir lite bättre på spelet (hoppas jag....fingers crossed :) ). Det här har ju lett till att jag spelar spelet mer och mer och retakes är i princip det ända som jag spelar när jag kör cs. När jag inte kör CS brukar jag köra Escape from Tarkov. Annat än så brukar jag inte göra så mycket mer under min fritid, därför känner jag att jag väldigt gärna vill hjälpa er med den tiden som jag har över.

Do you have any admin experience?
Nej jag har ingen erfarenhet, men vill extremt gärna skaffa mig det ;)

Qualities that make you a good administrator
Jag är en person som klarar av att lyssna på båda sidorna av en berättelse utan att välja sida. Jag känner som "admin" är det en väldigt viktigt egenskap att kunna klara av att inte vara partiskt. Det är viktigt att lyssna på alla sidorna av en berättelse och låta alla komma till tals innan du själv har en åsikt kring ärendet. Och det känner jag att jag klarar av. Jag är en person som är lätt att prata med och ser verkligen till att få höra allas sida av en berättelse innan jag lägger in min åsikt i ärendet. Jag är också en väldigt lugn person med ett bra tålamod.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag lägger ner mitt 100% i allt som jag "går in i". Det är otroligt viktigt för mig att allt som jag gör görs korrekt, annars får jag en otroligt dålig känsla inom mig. Jag ger alltid ifrån mig mitt bästa i allt som jag gör (spelar ingen roll om det är ett skolarbete eller ett spel, jag försöker alltid göra mitt bästa). Jag tänker väldigt mycket och kommer ihåg ungefär allt som händer hela tiden. Det här gör så att jag alltid tänker på grejer som vi kan förbättra. Kanske det går att effektivisera något som ni gör så att ni kan bli ännu bättre än vad ni redan är?

Something else you would like to add?
Jag pratar flytande Engelska och Svenska.
Jag hoppas att jag har fått med allt och jag hoppas att ni väljer mig :). Har ni några frågor eller känner ni att jag har missat något får ni jätte gärna skriva till mig på discord med er fråga så svara jag så fort jag kan. Ha en fortsatt trevlig dag :)

Last edited:

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP Member
Hej!
Tack för att du har lagt ner tid och visar att du är interesserad av att bli admin här!
Det är positivt att du inte har några tidigare bestraffningar, och att du har spelat mycket här på Klonken. Däremot, till din nackdel är det din aktivitet på forumet och i discord som slappar lite. Du har inte kommenterat någon tidigare tråd i forumet. Och när det gäller discorden joinade du den 23:e april, och sedan dess inte kommenterat i någon text-kanal utom #ticket (och #ticket-133).

Det är väldigt uppskattat att du har lagt ner mycket tid på att skriva en utförande application, vilket uppskattas väldigt mycket. Du förklarar tydligt vad du menar med det du skriver och verkar interesserad på att vara en del av vårat team. Det jag skulle vilja se dig göra mer är som tidigare nämn: Var mer aktiv på våra plattformar utanför servern. Det visar på att du inte bara är interesserad av spelet, men även interesserad att vilja pusha communityt framåt.

Tack för din tid!
//DexterN

VincNT

President
Board Member
Premium
VIP Member
Bäste Coman!

Det har nu gått en tid sedan du ansökte. Ber först och främst om ursäkt för dröjsmålet.

Är du fortfarande intresserad av att bli admin på Klonken? :)

Status
The thread is locked