Nekad Retakes - Troll server

Status
Den här tråden är låst

Coman

Medlem
Username: Coman

Category
Retakes

Short suggestion description
Troll server

Description
Make a retakes server for more "fun" guns. No normal guns are not allowed (ak, m4, usp, glock exc). Only fun loadouts for everyone. Maybe a five7 (pistol round), r8 for (smg round) and galil and famas (full buy round) and the ssg 08 (insted of the awp). This would force us to maybe practise with weapons we normaly dont use and it would be a fun server to troll around and have fun with your friends.
 
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Vet tyvärr inte riktigt om jag ser syftet med en trollserver för retakes. Själva gamemodet finns ju huvudsakligen med syftet att spelare ska kunna träna och bli bättre på att försvara/överta en bombplats. Så en server där avsikten är att endast trolla blir lite oseriöst med tanke på att vi annars vill ha seriösa Retakes där man ska gå in för att öva och bli bättre på spelet. :unsure:
 

Coman

Medlem
Vet tyvärr inte riktigt om jag ser syftet med en trollserver för retakes. Själva gamemodet finns ju huvudsakligen med syftet att spelare ska kunna träna och bli bättre på att försvara/överta en bombplats. Så en server där avsikten är att endast trolla blir lite oseriöst med tanke på att vi annars vill ha seriösa Retakes där man ska gå in för att öva och bli bättre på spelet. :unsure:
Okej det är fullt förståeligt
 
  • Gilla
Reaktioner: mike123

mike123

Medlem
Vet tyvärr inte riktigt om jag ser syftet med en trollserver för retakes. Själva gamemodet finns ju huvudsakligen med syftet att spelare ska kunna träna och bli bättre på att försvara/överta en bombplats. Så en server där avsikten är att endast trolla blir lite oseriöst med tanke på att vi annars vill ha seriösa Retakes där man ska gå in för att öva och bli bättre på spelet. :unsure:
Well said. I've seen communities start doing those "Troll"-servers and none of them are going in a good direction when it comes to player activity etc. Players love the "Raw" experience and MM-rules (y)
 
  • Gilla
Reaktioner: DexterN
Status
Den här tråden är låst