Denied Admin Application - erix

Status
The thread is locked

erix

VIP Member
Username: erix

Nickname
Erix20

Steam Profile URL

Discord tag
Erix20

Which category are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
jag har sperlar cs sen jag vara 12 år en del av tiden i början av cs vara på cs s inann jag byte till csgo

Have you been banned or punished on our servers?
nej

Information about you
Jag är kille på 18 år, går dock i 2an då jag fick chans att spela hockey och gå high school i november 2019. Nu förtiden är det bara spelar jag cs och kanske lite cod ibland annars ute med vänner och har intresse för billar och hoj eller spenderar tid med min tjej.
Kan både prata svenska och engelska

Do you have any admin experience?
har varit tidigare admin på klonken och på en tidigare svensak server.

Qualities that make you a good administrator
Jag har spelat rätt mycket retakes och märker rätt fort utifall någon fuskar.
Kan hålla mig rätt så lung och skriker inte på spelarna, säger till spelare nu om dom skriker eller förstör för andra
Spelar runt 6 timmar i veckan på servern, kan ha dragit ner det nu lite men skulle säga att jag ligger någon stans där, finns möjligt het för mer tid ibland.
Känner till vilka som spelar på retakes och vilka som är hyfsat nya.
Jag hade inte felmutat eller banan en spelare, hade bara gjort det om det finns anledning till det

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är lugn och är inte den person som skriker i micken för att jag dör eller om någon bryter mot reglerna,
Om jag nu skulle vara admin skulle jag kunna ta saker i mina egna händer som just nu ser man liksom inga admins inne på ratekes.

Something else you would like to add?
har direkt inget jag skanar skulle vara team

• Like
Reactions: mike123

VincNT

President
Board Member
Premium
VIP Member
Du har inte varit inloggad på en månad nu och har inte svarat på din enda kommentar på din ansökan.

Du har bara 10 timmars speltid sedan vi bytte ranksystem för någon månad sedan, vilket också är väldigt lite.

Vet inte om det är bristande intresse det handlar om?

Something else you would like to add?
har direkt inget jag skanar skulle vara team
erixVa?

Status
The thread is locked