Denied Admin Application - Ramsisss

Status
The thread is locked

Ramsisss

Member
Nickname
Ramberg

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/profiles/76561198865121939/

Discord tag
Ramberg#3606

Which category are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Sedan 2015

Have you been banned or punished on our servers?
Nej jag har aldrig blivit det.

Information about you
Jag är 07a, jag är 15 år gammal fyller 16 i februari, jag gillar att gymma.

Do you have any admin experience?
Ja jag har experience av admin sen tidigare på andra servers, som t.ex playpark.

Qualities that make you a good administrator
Lyssnar på vad folk har att säga, är trevlig, vänlig, visar respekt mot alla.

Why should we pick you? What makes you unique?
Varför ni just ska ta in mig som staff är för att jag är en erfaren staff inom denna katerogi, jag har varit staff på playpark som t.ex och en några andra servrar. Jag är en mogen person inom staff arbetet, jag tar det seriöst och jag har väldigt bra kunskaper inom staff arbete. Jag vet hur en staff meny fungerar, jag vet en massa commands, tar support, och ingame ärenden. Ni borde även ta in mig som staff eftersom jag är aktiv och gör mitt arbete som en staff, jag lyssnar även på andra och tar insivativ från andra människor.

Batman

Serveradmin
VIP Member
Hej, kul att du ansöker hit till Klonken.
Det jag tycker att du behöver göra är att utveckla din ansökan generellt så vi kan bilda oss en större uppfattning på vasd som gör dig en bra administratör samt även infromationen av dig.

Ser även att du är tidigare bestraffad på våran server och ser även att du använder dig av ovårdat språk och HAR betett dig illa i chatterna.
Så även där hade jag velat se en utveckling och även att du visar dig mer manad, t.ex. här på forumet, i våran discord och rapporterar spelare du misstänker fuska.

Med vänlig hälsning,
Batman

Ramsisss

Member
Fuskar gör jag inte, men asså de där me chatterna e skumt... eftersom jag aldrig skrivit eller pratat på detta konto. Sen så är det liksom så att jag har ingen ide att fuska på retake, speciellt för att jag spelat på klonken sedan 2020, om inte tidigare. sen förstår jag ifall dem tror jag fuskar efter som jag har inga badges, rank 4, de för jag ba kör faceit.

VincNT

President
Board Member
Premium
VIP Member
Du är lite smått toxic i chatten emellanåt, så som "gråt mer", "riktigt pinsamt", "cryy", "u dumb?", "deaf?" och så vidare.

Hur som helst, bortsett från det känns du inte riktigt redo för att axla adminrollen då du inte direkt har visat något engagemang genom att vara behjälplig via discord eller med reports. Du har inte rapporterat en enda spelare, dessutom uppfyller du inte kravet att du måste vara godkänd medlem i Klonken Spelförening. Du har blivit nekad då du har uppgett någon annans personnummer, antagligen någon anhörig eller så. Vilket absolut inte är tillåtet.

Du har blivit nekad, men tack för visat intresse.

Status
The thread is locked