Accepted Admin Application - Fh0Ny

Status
The thread is locked

Fh0Ny

Trial Serveradmin
VIP Member
Nickname
Fh0Ny

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/id/Fh0ny

Discord tag
Fh0Ny#4193

Which category are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Har spelat CS sedan 23 maj 2015

Have you been banned or punished on our servers?
Nej inte vad jag kan komma ihåg.

Information about you
Jag är en 19 åring, som sitter framför datorn allt för ofta :D Spelar jag inte så är det Jobb som supporttekniker inom Telia som gäller. Gillar också att kolla hockey och tjöta med mina polare. Hade ett litet break från cs men är nu tillbaka och har lirat varje dag sedan jag har börjat igen och lirar på klonken som warmup och även bara för chillir.

Do you have any admin experience?
Ja det har jag, var trial admin här 2021. Blev inte jättelyckat då jag fick mer och mer att göra i skolan innan studenten. Men annars är det inte så mycket i CS sammanhang. Har erfarenhet inom FiveM som admin.

Qualities that make you a good administrator
Skulle säga att erfarenheten jag har från cs generellt skulle göra mig en bra till en bra admin. Gillar att undersöka och hjälpa vidare med och göra CS till en vänlig plats där vi respekterar varandra och värnar för att nya ska känna sig välkommen. Jag tycker också att det finns för många som är toxic och det gäller att kunna säga ifrån vilket jag skulle säga att jag kan bättre nu i och med det jobb jag har idag. Jag tror också att denna gång kan jag bidra på ett helt annat sätt som jag inte kunde när jag var trial admin första gången. Man har kommit en bit på vägen i livet och vet vad som är rätt och hur man kan bidra i ett team. Där tror jag att jag skulle kunna bidra från jobbet där vi verkligen jobbar som ett team.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag tycker ni ska välja mig återigen för att jag har erfarenhet inom CS. Jag är driven, har blivit ännu mer social skulle jag vilja säga som skulle hjälpa att föra en dialog åt alla håll både för den misstänkte och oss admins emellan. Och som jag skrev om på punkten över så tror jag att jag med hjälp av jobbet vet hur man jobbar bättre och bättre som ett team.

• Like
Reactions: VincNT and Batman

VincNT

President
Board Member
Premium
VIP Member
Caesar, Kundbild, Netadmin och Apollo, de som vet de vet ?

Vi behöver admins och kan tänka oss att ta in dig. Kontakta mig eller makis på discord så tar vi det därifrån!

Status
The thread is locked