Denied Admin Application - Odahh

Status
The thread is locked

Odahh

VIP Member
Nickname
Odahh

Steam Profile URL
https://steamcommunity.com/id/actualgodgamer/

Discord tag
Odahhwing#5640

Which category are you applying for?
Retakes

How long have you been playing CS:GO?
Started early to mid 2014, took a break around 2016, starting playing again 2018 and have been playing actively since then

Have you been banned or punished on our servers?
No

Information about you
21 years old, I spend most of my time in front of the pc playing video games or listening to music.

Do you have any admin experience?
No

Qualities that make you a good administrator
Very active, not afraid to give out punishments, Faceit Judge.

Why should we pick you? What makes you unique?
Fluent in english and swedish, currently learning russian, not afraid to give out punishments and warnings if needed, active almost around the clock

Batman

Serveradmin
VIP Member
Hej, kul att du ville ansöka till oss.
Ger min åsikt här nere och lite feedback på vad JAG tycker du borde göra.

Tycker din ansökan var lite klen informativt och det verkade inte vara speciellt mycket tid och själ på det hela.
Skriv till lite mer info om dig så vi lär känna en kanske framtida medlem inom teamet samt lite mer info kring varför vi just ska välja dig etc.
Hade gärna sett lite mer på dom punkter det går att få in mer på helt enkelt.

Lycka till :)

Batman

Serveradmin
VIP Member
Återkopplar nu med att jag inte sett dig aktiv på forumet eller discorden sedan jag skrev. Vad jag ser på våra servrar så är det väldigt lite aktivitet där också.
Inte heller skrivit något speciellt på din ansökan som gör att vi ser att det är ypperst lite visat intresse från ditt håll.

Jag är inte beslutfattande i detta utan skriver endast på egen hand efter vad jag själv har sett.

Status
The thread is locked