Nekad Retakes - Mer AWP

Status
Den här tråden är låst

venox

Medlem
User name: venox

Category
Retakes

Short suggestion description
Mer AWP

Description
Har kört mycket retake hittils men känner inte att jag får spela lika mycket AWP som jag vill. Kör retake för att värma upp inför faceit, så mitt förslag är att kanske göra så att om man har AWP att man får ha kvar dem nästa rundorna tills man dör / max 3-4 rundor. Ibland får jag AWP och hinner inte ens få en kill innan den byts ut nästa runda.
 
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

ToUcH

Föreningsmedlem
Jag tycker inte detta är något vi behöver eftersom att då kommer någon nästan aldrig få den.
Ct är oftast 4 spelare och om alla skulle spela bra med awp skulle någon aldrig får awp.
 

venox

Medlem
Jag tycker inte detta är något vi behöver eftersom att då kommer någon nästan aldrig få den.
Ct är oftast 4 spelare och om alla skulle spela bra med awp skulle någon aldrig får awp.
Grejen är ju att jag aldrig får AWP iallafall, hur ska man bli bra med AWP om man aldrig får den tiden att kunna träna. Förstår vad du säger, men ser inte heller problemet om man sätter en cap av 3 rundor max sen byts AWP igen.
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Det är en procentuell chans att få awp och din chans ökar/minskar beroende på hur många som har valt att de vill kunna spawna med awp. För att det ska vara så rättvist som möjligt är chansen lika för alla varje ny runda och det är inget vi skulle vilja ändra på i första taget. En sådan ändring skulle bara innebära att fler spelare går utan awp en längre stund och mindre variation för alla.
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Tack för ditt förslag, men det är tyvärr inte aktuellt att ändra något i vapensystemet och fördelningen av vapen i dagsläget.
 
Status
Den här tråden är låst