Nekad Retakes - Premium Guaranteed T spot

Status
Den här tråden är låst

DexterN

Föreningsmedlem
User name: DexterN

Category
Retakes

Short suggestion description
Premium Guaranteed T spot

Description
When you win on CT side then 4 out of 5 people transfers from CT --> T. My suggestion is that if you have premium or VIP then you get a guaranteed T spot when you win as a CT no matter if you got performed good or bad that round.
 
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

ToUcH

Föreningsmedlem
Nope. This will not happen, why would you get a place on T instead of the other player who got 3 kills
 

DexterN

Föreningsmedlem
Well you wont, because there is 4 people? So the guy with 3 kills will be guaranteed anyways, my point is that usually someone gets 2 or more kills which means that there will be rng between 2 or more players, then the premium or vip wins that rng 100% of the time
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Det låter som en "Pay to win" grej, vilket jag inte hade gillat ☹
 

ToUcH

Föreningsmedlem
Det är inte pay to win eftersom din kd är som den var innan...

skillnaden är att du då kommer kunna stå afk och få en plats på T sidan.
 

DexterN

Föreningsmedlem
Fast man blir ju kickad om man står afk.

Men jag förstår eran poäng iallafall, tack för mig
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Vitsen är ju att du ska spela bra och förtjäna din plats, att då få en fri plats som T bara för att CT vinner och du har Premium, det känns som pay to win. I alla fall om du frågar mig.
 

Monza

Medlem
Det bör finnas andra mer relevanta premium features som kan tilläggas då detta känns tvingat. Jag håller med vincent i att hela vitsen är att man ska spela bra och förtjäna sin plats. Om man lägger till det du sa försvinner känslan i retaken enligt mig :)
 

LejonxD

Medlem
Blir alldeles för pay to win. du ska ju förstjäna din plats som t gör du inget så blir du helt enkelt inte switchad. :D
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Tack för ditt förslag, men det är tyvärr inte aktuellt i dagsläget. Stänger tråden.
 
Status
Den här tråden är låst