Nekad New server - Jailbreak Server

Status
Den här tråden är låst
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

Batman

Föreningsmedlem
Tror det skulle vara kul men vad jag vet så kräver dessa servrar otroligt mycket tid och energi så kan bli körigt. Absolut ett bra förslag dock :D
+rep
 
  • Gilla
Reaktioner: fnoyx

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Vi kommer förmodligen aldrig starta en Jailbreak då vi i styrelsen har noll intresse av att styra upp en sådan server i dagsläget. Jag har själv drivit ett flertal Jailbreaks genom åren, men har smått tröttnat på det och det skulle krävas många timmar och flera aktiva admins för att det skulle fungera. Det är svårt om man inte är 100% dedikerad.
 
  • Gilla
Reaktioner: fnoyx

FläskDoris

Medlem
Förstår vad vincent säger och håller med till en viss del med att de är svårt om man inte är 100% dedikerad. Har även spelat mycket jailbreak i mina tider och man har tröttnat lite. Tror dock de skulle va kul och jag skulle kunna tänka mig och vara en aktiv admin där.
+rep
 
  • Gilla
Reaktioner: fnoyx

fnoyx

Medlem
Vi kommer förmodligen aldrig starta en Jailbreak då vi i styrelsen har noll intresse av att styra upp en sådan server i dagsläget. Jag har själv drivit ett flertal Jailbreaks genom åren, men har smått tröttnat på det och det skulle krävas många timmar och flera aktiva admins för att det skulle fungera. Det är svårt om man inte är 100% dedikerad.
Jag förstår dig till 100%
 

Monza

Medlem
Jag älskar detta, jag är allt för att kämpa åt en Jailbreak server. Personligen har jag drivit, och utvecklat en och annan server och jag vet vilken tid och arbetskraft det krävs precis så som de andra herrarna säger. Men skulle jag få chansen att hjälpa till med att driva något sådant hade mina Valorant timmar gått ner till 0 ;) UTAN TVEKAN!
 

Vincnt

Administratör & Ordförande
Styrelsemedlem
Vi har inga planer på att starta en Jailbreak inom en snar framtid. Låser därmed tråden.

Du är välkommen att komma med förslaget på nytt i framtiden! :)
 
Status
Den här tråden är låst