Nekad Retakes - Add/remove mode

Status
Den här tråden är låst

+Deo

Medlem
User name: +Deo

Category
Retakes

Short suggestion description
Add/remove mode

Description
Har lirat på Klonken ett tag nu och känt att force, deagle/smg rundorna eller vad man vill kalla det är highlighten för mig och många andra men jag tycker inte att Smg föreställer vad en retake ska både ha och vara. Vill man förbereda/träna sig för en riktig match så kommer inte det gynna än över huvudtaget att hålla ner W och prefira allt som går. Jag förstår att det finns många som kanske gillar smg men om man spenderat så mycket tid som jag har på så kort tid så lär man sig att det är ännu mer som faktiskt är emot smg än för. Det kommer ofta upp tjafs om just force rundan ständigt och jag kan säga med 90% säkerhet att jag symboliserar en stor del av servern när jag säger att vi vill ha en runda med enbart deagle även om det bara är en vi får. Kan tänka mig att många som är emot det jag skriver just nu tänker ''Ja men då kanske du borde köra only pistol eller arena'' och då är mitt svar såhär att jag kör inte retake bara för deaglens skull utan det är mer som en smakbrytare, och jag vill ha en så verklig upplevelse som möjligt därför är arena inget alternativ. Hoppas jag fått lite förståelse och det hade uppskattats om det togs tid till att diskutera detta ämnet. Jag tackar för mig/+Deo
 
  • Gilla
Reaktioner: sumy
Detta förslag har stängts. Röster accepteras inte längre.

ToUcH

Föreningsmedlem
Jag fattar inte riktigt?

Vi kan inte tvinga alla spela deagle en runda bara för att några vill köra det, bara för många gillar att köra deagle så är det inte alla, några spelare kör ej deagle för att det är ett lite mer avancerat vapen och då väljer att köra en smg.

Jag har aldrig hört någon tjafsa om det här och jag har också spenderat mycket tid på retakesen.
 

Deleted member 673

The issue already is that retakes isn't realistic. It isn't meant to be. 5v4 retake situations happen very rarely.
That aside, forcing people to use a weapon is not the point of retakes. It's about the retake, not the weapons. Get the site back no matter how.
As Touch mentioned above, the deagle is an advanced weapon not many know how to handle. In my opinion this would create a bigger gap between beginner-level and good players since they can't handle the weapon. Having SMG's allows beginner-level players to remain a threat to experienced deagle-users.
 
  • Gilla
Reaktioner: Vincnt

+Deo

Medlem
Det här med att man blir tvingad håller jag inte riktigt med om jag som är main awper får kanske köra awp 3 av 10 rundor det betyder ju att jag blir tvingad att köra rifle som jag inte är lika vass på men visst fair points allihop men om ni går in på retake och fråga runt så får iaf jag mer folk som är liksinnade
 
Status
Den här tråden är låst