Declined Admin Application - Zlatagurk

Status
The thread is locked!

Zlatagurk

VIP
Jul 29, 2020
2
User name: Zlatagurk

Nickname
Kamz

Discord tag
Kamz#2446

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
1.7k total play time and have played since 2018

Have you been banned or punished on our servers?
no i have not

Information about you
jag är tretton och bor i västragötaland, jag tycker att det är ganska kul att bidra med vad jag kan för att hjälpa till och därför vill jag bli admin

Do you have any admin experience?
jag har varit admin i discord servrar men ingenting stort bara med 50-500 members

Qualities that make you a good administrator
jag blir inte sur och jag är väldigt vänlig, dessutom tycker jag det är kul att läsa reports

Why should we pick you? What makes you unique?
jag skulle inte säga att jag är unik på det sättet men jag tror jag skulle vars sjukt bra som administratör

Something else you would like to add?
nej, inget som jag kommer på

ToUcH

Board Member
Headadmin
VIP
Oct 29, 2019
262
Skriv gärna mer, din ansökan är riktigt tråkig, vi får inte veta något om dig, om du inte är unik med något så kan ju någon annan ta din plats.
Så jag vill gärna se mer på din ansökan.

DexterN

Premium
VIP
Feb 1, 2020
78
Tjena Kamz!
Jag tycker att du borde utveckla mer i din ansökan. Jag som person känner dig och vet "ganska" mycket om dig, men för de som läser detta får ingen riktig uppfattning om vem du är, så jag tycker att du ska utveckla mer på typ alla punkter så att andra får lära känna dig bättre, tycker personligen att du är trevlig och att du skulle kunna passa som admin sålänge du lägger lite tid på din ansökan så att den blir stark och stadig så att resten av admin-teamet får lära känna dig och veta hur du är som person!

Tack!
//Dexter

WESTBROOK

VIP
Jul 5, 2020
38
Håller med de resterande i staff-teamet. Lägg gärna ner god tid på din ansökan och visa att du verkligen vill bli administratör
//
Westbrook

Vincent

President
Board Member
VIP
Jul 18, 2019
1,785
Nekad, du verkar inte vara aktiv på våra plattformar då du inte har loggat in här sedan du postade din ansökan och har inte sett dig i några diskussioner på discorden.

Om du vill ansöka igen är du välkommen att göra det tidigast 2020-10-14.

Status
The thread is locked!